Blog > Komentarze do wpisu

04/01/2017

>>> Posiłki

1. Śniadanie
- dwie kanapki z chlebem żytnim, serkiem ziołowym Piątnicy, gotowanym schabem, sosem miętowym z wczoraj i świeżym szpinakiem
- kubek herbaty zielonej

2. Drugie śniadanie
- banan
- pół pomelo

3. Obiad
- 1/3 pomelo
- kebab w pitcie i z surówką z czerwonej kapusty, ogórków kiszonych i oliwy z oliwek plus sos miętowy z wczoraj :) Wszystko domowej roboty :)

4. Podwieczorek
- kawałek pomelo
- pita z sosem miętowym i ogórkiem kiszonym :)
- dwa kubki wody

5. Kolacja
----

>>> Trening

Dziś znów trening z fitnessblender. Najpierw na rozgrzewkę filmik ten: https://www.fitnessblender.com/videos/3-day-flexibility-challenge-day-2-pilates-yoga-blend-for-flexibility-and-toning a później dobiłam się kolejnym: https://www.fitnessblender.com/videos/bikini-body-pilates-27-minute-butt-thigh-and-abs-pilates-workout. Na koniec zrobiłam 5 min. stretchingu i 5 min. rolowania na rollerze z Lidla (który kupiłam dwa dni temu). Nie mam siły się ruszyć :) Jutro albo zrobię górne partie ciała, albo potruchtam na orbitreku. Moje nogi mają już dość ;)

czwartek, 05 stycznia 2017, watashinoaisuru
It's not too late. It's never too late!