| < Styczeń 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
RSS
wtorek, 03 stycznia 2017

Nowy Rok! Pierwszy wpis z 2017 roku :)

Znów odpuściłam na kilka dni. Po części dlatego, że przeziębienie, po części wyjazdy sylwestrowo-noworoczne. A po części, bo to moje kolejne wymówki. A jak wiadomo, wymówki są zawsze tam, gdzie lenistwo :)

Co by nie było, to wracam na bloga i wracam do ćwiczeń. No i do w miarę zdrowego odżywiania (w znaczeniu - ograniczone słodycze i inne przekąski i omijanie szerokim łukiem gotowych produktów sklepowych, tak na dobry początek).

>>> Posiłki

1. Śniadanie
- banan
- 1 kubek herbaty sencha sakura

2. Drugie śniadanie
- placki ziemniaczano-marchewkowe (z jajkiem, mąką pszenną pełnoziarnistą, sól, pieprz, jogurt typu greckiego)
- 1 kubek herbaty sencha sakura

3. Obiad
- udko kurczaka pieczone
- sałatka (dwie dokładki wzięłam, bo dobra :)), a w niej: szpinak świeży, papryka żółta, kiełki słonecznika, ostra mieszanka kiełków, ser feta, oliwa z oliwek, pieprz czarny
- dwie łyżeczki sosu do mięsa zrobione z: tahini, majonezu, jogurtu naturalnego, mięty suszonej, soli (jest mega :))
- pół kubka wody
- 25ml miodu pitnego (dwójniak :))

4. Podwieczorek
- kieliszek czerwonego wina
- kubek herbaty zielonej
- jedna czekoladka z bombonierki (zawsze to lepiej niż 10)

5. Kolacja
- nadal jestem najedzona :o

>>> Trening

Na rozruszanie gnatów zrobiłam trening z obciążeniem całego ciała z Fitnessblender: https://www.fitnessblender.com/videos/total-body-strength-workout-for-people-who-get-bored-easily-total-body-burnout :) Kilka ćwiczeń zmodyfikowałam pod siebie, bo moje kolana zaczęły krzyczeć, a jak wiadomo o kolana i kręgosłup trzeba bardzo dbać :)) No i stretching zrobiłam w połowie taki, jak na filmiku, a połowę dopisałam sobie sama. Filmik się skończył, ale nie czułam się dostatecznie rozciągnięta, więc dorzuciłam jeszcze kolejne ćwiczenia :) W sumie mój trening trwał dziś jakieś 47 minut, z czego 20 minut to sama joga połączona ze stretchingiem, ok. 20 minut to ćwiczenia z hantlami (2 kg na rękę) a 7 min. rozgrzewka :)
Mięśnie mi drżą, jestem zmęczona, ale też niesamowicie rozluźniona i zrelaksowana. Można się od tego uzależnić, serio :)

19:53, watashinoaisuru
Link Dodaj komentarz »