| < Styczeń 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
RSS
czwartek, 05 stycznia 2017

 

Muszę dodawać wpisy codziennie, a nie raz na dwa dni, bo później widzę, że mam bałagan w kalendarzu :( Także lepiej dodać wpis z rana taki niedokończony, a później tylko go edytować na bieżąco w ciągu dnia.

Zakwasów ciąg dalszy. Moje nogi i tyłek czują, że żyją :P Tylko gorzej z poruszaniem się. Dlatego z rana zrobiłam godzinny spacer, tak na rozruszanie mięśni. Teraz jest trooochę lepiej. Moje bidne blizny po mikrourazach mięśni zaczynają się uelastyczniać :D Także wszystko jest na swoim miejscu.

>>> Posiłki

1. Śniadanie
- dwa banany

2. Drugie śniadanie
- dwie kanapki z chlebem żytnim, serkiem Piątnicy ziołowym, gotowanym schabem, sosem miętowym i mnóstwem świeżego szpinaku (ok. 4 listków na jeden kęs kanapki :D)
- kubek senchy

3. Obiad
- bigos dziadkowej roboty :)
- pół pity
- kubek wody
- jabłko

4. Podwieczorek
- kubek wody
- 5 czekoladek :(

5. Kolacja
znów bez kolacji :(

>>> Trening

 Dziś bez treningu jako takiego. Z rana zrobiłam ten godzinny spacer, w ciągu dnia przebiegłam się chwilę z psem po śniegu, a wieczorem porozciągałam się jakiś kwadrans. Na tyle, na ile byłam w stanie się ruszyć. I zasnęłam o dwudziestej, zanim zdążyłam poćwiczyć coś więcej :D

cdn.

10:00, watashinoaisuru
Link Dodaj komentarz »

>>> Posiłki

1. Śniadanie
- dwie kanapki z chlebem żytnim, serkiem ziołowym Piątnicy, gotowanym schabem, sosem miętowym z wczoraj i świeżym szpinakiem
- kubek herbaty zielonej

2. Drugie śniadanie
- banan
- pół pomelo

3. Obiad
- 1/3 pomelo
- kebab w pitcie i z surówką z czerwonej kapusty, ogórków kiszonych i oliwy z oliwek plus sos miętowy z wczoraj :) Wszystko domowej roboty :)

4. Podwieczorek
- kawałek pomelo
- pita z sosem miętowym i ogórkiem kiszonym :)
- dwa kubki wody

5. Kolacja
----

>>> Trening

Dziś znów trening z fitnessblender. Najpierw na rozgrzewkę filmik ten: https://www.fitnessblender.com/videos/3-day-flexibility-challenge-day-2-pilates-yoga-blend-for-flexibility-and-toning a później dobiłam się kolejnym: https://www.fitnessblender.com/videos/bikini-body-pilates-27-minute-butt-thigh-and-abs-pilates-workout. Na koniec zrobiłam 5 min. stretchingu i 5 min. rolowania na rollerze z Lidla (który kupiłam dwa dni temu). Nie mam siły się ruszyć :) Jutro albo zrobię górne partie ciała, albo potruchtam na orbitreku. Moje nogi mają już dość ;)

09:46, watashinoaisuru
Link Dodaj komentarz »